Click pentru confirmare: Partener Google

Contactează-ne!



0724 172 338
0724 260 696

Remarketing Campanie Google AdWords

Ce e o Campanie de Remarketing?


Campania de Remarketing vizează (targetează) persoanele care ți-au vizitat site-ul, afișându-le bannerele cu reclama ta aproape oriunde ar naviga pe internet.


Remarketingul Google AdWords este parte integrantă a unei campanii pay-per-click și are drept obiectiv atragerea de click-uri pertinente (trafic calificat) în special din rețeaua Google Display dar și din pagina normală de căutare a Google.


Traficul generat de campania de Remarketing este unul valoros deoarece click-urile vin de la persoane care deja și-au manifestat interesul față de produsele tale atunci când au intrat pe site-ul tău prima oară. Practic:


  • aceste persoane văd bannerul cu reclama care le reamintește oferta ta și / sau că ți-au mai vizitat site-ul;
  • dând click pe banner îți re-vizitează site-ul (oferta) dovedind un potențial mult mai mare de a realiza o achiziție (potențialul de conversie al click-urilor generate de campania de remarketing este mult mai mare).

Cere Acum!
Campanie Remarketing

Află aici părerea clienţilor! »




Cum funcționează campania de Remarketing?


Remarketingul face parte din structura arborescentă a unei campanii AdWords (PPC).


Odată creată campania de Remerketing, va fi generat un cod ce trebuie inserat in paginile site-ului tău. Prin intermediul acestui cod Campania PPC va înregistra vizitatorii intrați în site.


Internauții astfel "marcați" vor fi targetați afișându-li-se bannerul cu reclama ta aproape oriunde s-ar "deplasa" pe internet - pe site-uri afiliate Google (rețeaua Display): youtube, site-uri de știri, site-uri de prezentare... chiar site-uri ale concurenților tăi.


Cere Acum!
Ofertă Remarketing

Află aici părerea clienţilor! »




Remarketingul e scump?


Vestea bună e că întrucât campania de remarketing este o campanie PPC plata se face per click.


În general, campania de remarketing consumă între 10 și 50% din bugetul unei campanii normale (de căutare).


Vestea și mai bună e că, deoarece campania de remarketing le reamintește celor care ți-au vizitat site-ul de existența produselor / serviciilor / ofertei tale, acest tip de campanie atrage un trafic de o calitate foarte bună; rezultatul se traduce atât în vânzări mai mari dar și în creșterea prestigiului site-ului & brand-ului tău.


Cere Acum!
Remarketing Adwords

Află aici părerea clienţilor! »




De ce-mi trebuie o campanie de Remarketing?


Dacă explici un simplu lucru de 6 ori, atunci 60% din cei cărora le explici vor reține 60% din cele explicate.


Aceasta e regula celor "6"!


Cam la fel stă treaba și cu reclama online.


Prin Remarketing ai ocazia să incepi să numeri până la "6-le" de mai sus și chiar mai mult amintindu-le celor "care nu cred în dragoste la prima vedere" (celor care nu efectuează o achiziție de la prima vizită pe site) că:

  • exiști;
  • că ai produse bune;
  • și că la un moment dat i-a interesat oferta ta vizitându-ți site-ul;

Cum plata se face la click, bugetul tau va fi cheltuit pe un target super-calificat numai bun de convertit în clienți, vânzări și... profit!


Cere Acum!
Campanie Remarketing

Află aici părerea clienţilor! »





Contact

  • Email
  • Facebook
  • Google+
Red Dot Media - ROMÂNIA

0724 172 338
0724 260 696


Str. Mămulari, nr. 11,
ap. 2, Sector 3,
București
office@red-dot.ro
CUI: 31259537

Formular de contact.