Click pentru confirmare: Partener Google

Contactează-ne!



0724 172 338
0724 260 696

Optimizare AdWords. Campanii PPC

Cu ce e mai bună o Campanie AdWords PPC Optimizată?


Banii alocați bugetului campaniei tale de reclamă Google vor fi consumați pentru plata click-urilor.

Prețul fiecărui click e stabilit de Google în funcție de numărul de concurenți și poziția de afișare a anunțului.

Anunțul tău va fi afișat:

  • A. pe o poziție de top (locurile 1-3);

  • B. mediocră (pozițiile 4-5);

  • C. sau slabă (locurile 6-10);

în funcție de:


  • 1. banii pe care ești dispus să-i cheltui pentru locul vizat;

  • 2. și scorul de calitate al campaniei ;

Cele 2 criterii de mai sus au pondere egală:

  • cu cât calitatea campaniei este mai slabă ;

  • cu atât plătești mai mult pentru poziția vizată !

Practic, dacă ai o campania neoptimizată, vei plăti un click mai scump pentru anunțul clasat pe un loc mediocru decăt concurentul tău clasat pe o poziție de top dar care are campanie optimizată.

În plus, o campanie prost segmentată și gestionată necorespunzător va genera click-uri de calitate slabă sau chiar inutile și performanțe generale scăzute.

Optimizarea campaniei va îndrepta toate minusurile de mai sus transformându-le în plusuri!


Cere Acum!
Optimizare Campanie




Ce câștigi tu dacă ai o Campanie AdWords Optimizată?


Optimizarea îți va aduce:

Iți vom aduce trafic calificat, vânzari, rentabilitate și profit!


Cum te vom ajuta noi?

  • cel mai mic preț per click posibil raportat la poziția de afișare a anunțului!

  • diminuarea drastică sau chiar eliminarea totală a click-urilor inutile / irelevante sau slab calitative!

  • bugetul astfel economisit va fi folosit pentru o afișare intensivă a anunțurilor pe căutările care te interesează de fapt, ceea ce înseamnă:

  • mai multe afișări + mai multe click-uri pertinente = mai multe vânzări!

  • creșterea randamentului și profitabilității generale ale campaniei AdWords!


Cere Acum!
Ofertă Optimizare




Ce înseamnă de fapt Optimizare AdWords?


Optimizarea campaniei tale de reclamă Google PPC reprezintă atât o acțiune inițială cât, mai ales, una continuă – pe toată durata derulării campaniei AdWords.

Optimizarea Reclamei PPC vizează aspecte ca:

  • trasarea unei strategii clare și pertinente de campanie;

  • setarea corectă a parametrilor contului și campaniilor;

  • (re)structurarea optimizată a campaniilor;

  • segmentarea grupurilor de anunțuri, anunțuri și cuvinte cheie;

  • definirea și inserarea optimă a cuvintelor cheie;

  • identificarea și eliminarea clicurilor slab calitative sau inutile, etc;

Cere Acum!
Campanie Optimizată

Află aici părerea clienţilor! »





Contact

  • Email
  • Facebook
  • Google+
Red Dot Media - ROMÂNIA

0724 172 338
0724 260 696


Str. Mămulari, nr. 11,
ap. 2, Sector 3,
București
office@red-dot.ro
CUI: 31259537

Formular de contact.